onsdag den 21. oktober 2015

Så gik den ikke længere…


Jeg blev simpelthen for nysgerrig, så nu måtte jeg altså finde ud af, hvad Instagram går ud på.
Jeg besluttede derfor for en 3 ugers tid siden, at bloggen skulle have sin egen Instagram profil. Nu har jeg luret rundt derinde et stykke tid, så nu kan jeg ligeså godt komme ud af skabet :-)

Profilen er tilegnet bloggen, men er også til tider lidt mere personligt, i forhold til hvad jeg skriver om her på bloggen.

Håber, I har lyst til at følge med :-) @frkstruds.blogspot.dk

Follow on Bloglovin

10 kommentarer:

  1. Velkommen til :) vi har jo allerede fundet hinanden derinde i den nye verden - Hyggeligt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps. Glæder mig til at følge med :-)

      Slet
  2. Håber du får stor glæde af IG - jeg er vild med konceptet, selv om jeg ikke er god til at poste billeder dagligt, så er jeg derinde flere gange dagligt. Så velkommen og god fornøjelse :-) Kh Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Rikke :-)

      Jeg får heller ikke posted billeder dagligt, men lidt har også ret ;-)

      Slet
  3. Tror allerede jeg følger. Eller. Det må jeg lige undersøge :) kh Birgitte @birgitte_b

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps. Vi har fundet hinanden, Birgitte ;-)

      Slet
    2. Jeps. Vi har fundet hinanden, Birgitte ;-)

      Slet
  4. Årh, jeg er totalt bagud - og helt alene om det efterhånden. Jeg overgiver mig snart til Instagram - er alt for nysgerrig til at lade være.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du må da med i klubben, Emilie! Men pas på, det er en tidsrøver ;-)

      Heldigvis er det jo ikke enten eller, men kan være et godt supplement til bloggen.

      Slet
    2. Ja, du må da med i klubben, Emilie! Men pas på, det er en tidsrøver ;-)

      Heldigvis er det jo ikke enten eller, men kan være et godt supplement til bloggen.

      Slet